#1
RESPONSIVE SITE
Είναι γεγονός ότι οι πιθανοί πελάτες προσπαθούν να βρουν ένα ξενοδοχείο μέσω της ιστοσελίδας του, χρησιμοποιώντας κινητά τηλέφωνα και tablet, είτε η ιστοσελίδα έχει βελτιστοποιηθεί για τη χρήση τους είτε όχι. Για να κερδίσετε αυτούς τους πελάτες, θα πρέπει κατ’ αρχάς να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας εμφανίζεται σωστά και λειτουργεί απρόσκοπτα σε κάθε συσκευή.
Πολύ πιο σημαντική από την εφαρμογή για κινητές συσκευές είναι η διασφάλιση μιας ανταποκρίσιμης ιστοσελίδας που λειτουργεί καλά σε κινητές συσκευές, Επίσης, είναι πολύ πιο απαραίτητη για τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία, καθώς, οι ταξιδιώτες δεν θα είναι πρόθυμοι να κατεβάσουν διαφορετική εφαρμογή για κάθε ξενοδοχείο.
Γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι ο καιρός που η ιστοσελίδα μας αρκούσε να δείχνει ωραία σε desktop συσκευές και μόνο έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Με την πρόσβαση από κινητές συσκευές να έχει προσπεράσει αυτή από desktop, το να έχεις μια ιστοσελίδα η οποία να είναι φιλική προς όλες τις συσκευές και μεγέθη οθονών είναι περισσότερο από απαραίτητο πλέον.
#2
Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΑΣ ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ
Έρευνες έχουν δείξει ότι ο μέσος χρόνος φόρτωσης της σελίδας σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου είναι 6,5 δευτερόλεπτα.
Ο βέλτιστος στόχος για τις ιστοσελίδες θα πρέπει να είναι έως 2 δευτερόλεπτα, Αυτό είναι ακόμη πιο σημαντικό για χρήστες κινητών τηλεφώνων, όπου οι ταχύτητες σύνδεσης δεν είναι πάντοτε αξιόπιστες. επισημαίνεται ότι ο χρόνος φόρτωσης της σελίδας έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στα ποσοστά μετατροπής σε σύγκριση με άλλες μετρήσεις του ενδιαφέροντος των χρηστών.Η βελτιστοποίηση Ταχύτητας Φόρτωσης του site σας πρέπει να είναι απο τις πρώτες προτεραιότητες σας.
#3
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟ
Το κείμενο στη σελίδα προορισμού και στη σελίδα της μηχανής κρατήσεων θα πρέπει να περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα. Κάθε λέξη εξυπηρετεί έναν σκοπό: να πείσει τον χρήστη να κάνει κράτηση. Μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να προσπαθήσετε να εντυπωσιάσετε πιθανούς πελάτες με λεπτομερείς περιγραφές και ολοκληρωμένες πληροφορίες. Ωστόσο, οι χρήστες διαδικτυακών υπηρεσιών τείνουν να σαρώνουν το περιεχόμενο και τα μεγάλα τμήματα κειμένου μπορεί να τους αποθαρρύνουν, ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιούν κινητό.
Διατηρήστε το κείμενο σύντομο, περιλαμβάνοντας μόνο τα ευκολονόητα, κύρια σημεία και επισημάνετε τις απαραίτητες πληροφορίες.
Χρησιμοποιήστε σαφή και ελκυστικά οπτικά στοιχεία, για να προβάλλετε τα πλεονεκτήματα του ξενοδοχείου σας.
Αποφύγετε τις λεπτομέρειες που σας φαίνονται ελκυστικές.
#4
ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ
Είναι εξαιρετικά σημαντικό να ενημερώνετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και τη διαθεσιμότητα των δωματίων σας. Όταν οι τιμές, οι διαθέσιμες ημερομηνίες και το περιεχόμενο είναι τα ίδια και στην ιστοσελίδα κρατήσεων και στο κανάλι μάρκετινγκ όπου ο ταξιδιώτης βρήκε αρχικά την προσφορά, ο ταξιδιώτης αισθάνεται περισσότερο ασφαλής, ώστε να κάνει την κράτηση.
Η φωτογραφίες και η πλήρη παρουσιαση των χώρων αλλά και των παροχών βοηθούν στο να μειωθεί το αγχος στον επισκεπτη για το τι θα αντικρίσει.
#5
ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Το ίδιο αισθάνεται και όταν η ιστοσελίδα διαθέτει την κατάλληλη τεχνολογία για την ασφαλή επεξεργασία ευαίσθητων πληροφοριών πληρωμής. Το πιστοποιητικό ασφαλείας (ssl) βοηθάει στο αν έχουμε μια αξιόπιστη και ασφαλή ιστοσελίδα . Μέχρι και πριν λίγο σχετικά καιρό, αν η ιστοσελίδα σας δεν παρείχε τη δυνατότητα ηλεκτρονικών συναλλαγών online (πχ eshop), το πιστοποιητικό ασφαλείας (SSL)θα μπορούσε να θεωρηθεί και ως… πολυτέλεια.
Πιστοποιητικό Ασφαλείας
SSL
Σήμερα πλέον είναι απλά ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.
Οι λόγοι πολλοί με τους κυριότερους να είναι:
- Η ολοένα και μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση των χρηστών σε θέματα ασφαλείας και διαχείρισης προσωπικών δεδομένων. Πολύ απλά αν δεν έχεις SSL και διαθέτεις ηλεκτρονικό κατάστημα πολλοί είναι αυτοί που δεν θα προχωρήσουν σε αγορά από το eshop σου.
Η κρυπτογράφηση μέσω HTTPS είναι επίσημα πλέον και δια στόματος Google, ranking factor δηλαδή παράγοντας κατάταξης της ιστοσελίδας μας στα SERPs (Search Engine Result Pages). Με απλά λόγια: έχεις SSL, βλέπεις ένα μικρό boost στη Google. Δεν έχεις SSL, κάθεσαι με σταυρωμένα χέρια και βλέπεις τους υπόλοιπους που το ενεργοποιούν να σε… προσπερνούν!
Από τον Ιανουάριο του 2017 με την έλευση της έκδοσης 56 του Google Chrome, σελίδες που απαιτούν την πληκτρολόγηση κωδικών ασφαλείας ή πιστωτικών καρτών θα φέρουν την ένδειξη “Not Secure” αν δεν διαθέτουν έγκυρο πιστοποιητικό ασφαλείας SSL Σε επόμενες εκδόσεις που θα ακολουθήσουν η ένδειξη θα είναι ακόμα πιο έντονη με κόκκινο χρώμα συνοδευόμενη από το σχετικό τρίγωνο του κινδύνου.