ΥΛΙΚΟ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΟ SITE

Είναι πολύ σημαντικό η αρχική σελίδα της ξενοδοχειακής ιστοσελίδας να είναι αντιπροσωπευτική του ξενοδοχείου (φιλοσοφία, αισθητική) και να προβάλει τη μοναδικότητα του καταλύματος.

Για παράδειγμα, εάν το στοιχείο που καθιστά αυτό το κατάλυμα μοναδικό – έναντι των ανταγωνιστών του – είναι ότι είναι δίπλα στην θαλασσα, θα μπορούσε να υπάρχει μία χαρακτηριστική φωτογραφία, ενώ εάν είναι οι χαμηλές τιμές, θα μπορούσε να υπάρχει σχετική αναφορά. . .

site κρατησεων

Δεν έχει, λοιπόν, σημασία ποιο είναι το συγκριτικό σας πλεονέκτημα, αλλά πως θα το προβάλλετε στους πελάτες σας ! Πρέπει απαραίτητα να έχει το κατάλληλο περιεχόμενο. Να υπάρχουν, δηλαδή, ωραίες και αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες και video , κείμενο με αναφορά σε παροχέςτιμές , προσφορές (εάν υπάρχουν), πληροφορίες ανά εποχή , κριτικές από πελάτες δυνατότητα online κράτησης  (ή έστω σχετικό link) σε κάθε σελίδα της ιστοσελίδας και, το βασικότερο, σωστή δόμηση του περιεχομένου, ώστε ο χρήστης να μην χάνεται και να βρίσκει εύκολα αυτό που αναζητά. Εάν ο χρήστης δεν βρει εύκολα αυτό που ψάχνει, το πιθανότερο είναι ότι θα κουραστεί και θα φύγει από την ιστοσελίδα σας.

Ένα μεγάλο μέρος των ταξιδιωτών ενδιαφέρονται για τον πλήρη προγραμματισμό του ταξιδιού τους, πριν καν πάνε στο μέρος που επισκέπτονται, και θέλουν να γνωρίζουν εκ των προτέρων για τις επιλογές τους από μαγαζιά, εστιατόρια και διασκέδαση. Μην ξεχνάτε, λοιπόν, να προσθέτετε στο περιεχόμενό σας ειδήσεις, κείμενα, εικόνες και πληροφορίες σχετικά με τα τοπικά νέα, τις εκδηλώσεις και τα event της περιοχής, τα εστιατόρια, τα εμπορικά κέντρα και τις δραστηριότητες, που αξίζει να κάνει κανείς.

ΓΛΩΣΣΕΣ

Προσδιορίστε το κοινό σας

Καθορίστε την αγορά/αγορές, που στοχεύετε, και φροντίστε να διαθέσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας στις κατάλληλες γλώσσες. Εάν θέλετε να νικήσετε τον ανταγωνισμό, μία απλή μετάφραση στα αγγλικά δεν αρκεί.

Μια περιεκτική ιστοσελίδα, αφενός βοηθά τον πελάτη να βρει εύκολα ότι τον ενδιαφέρει, αφετέρου δεν αργεί πολύ για να φορτώσει, ενώ κάνει θετική πρώτη εντύπωση στον πελάτη. Ενα καλό στύσιμο του περιεχομένου τόσο απο πλευράς S.E.O. οσο και για την ευχρηστία του πελάτη ( και ιδίως αυτού που εισέρχεται μέσω κινητών συσκευων ) ΔΕΝ πρέπει να περιέχει:

• Τα Menu και γενικά πληροφορίες σε PDF

• Οι εντυπωσιακές γραμματοσειρές γιατί μπορεί να είναι ευχάριστες για εσάς αλλά τις περισσότερες φορές καταλύγουν στο να κουράζουν τον χρήστη .

• Οι κριτικές πελατών είναι προφανές ότι οι κριτικές μέσω διαδικτύου είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει καθοριστικά την φήμη ενός ξενοδοχείου και κατ΄ επέκταση τα έσοδά του. Οι επισκέπτες ξεχνούν συνεχώς να γράψουν μια κριτική για το ξενοδοχείο σου, οπότε πρέπει να τους το υπενθυμίζεις κι εσύ συνεχώς. Ένα ακόμη όμορφο και κομψό βήμα είναι το να τους υπενθυμίζεις και την παρουσία σου αλλά και την κριτική που επιθυμείς με e-mail. Στείλε, λοιπόν, ένα email ευχαριστώντας τον επισκέπτη σου που σε προτίμησε και που σου έδωσε την ευκαιρία να τον κάνεις να νιώσει μοναδικός, και ζητώντας του ευγενικά ή υπενθυμίζοντας του να μοιραστεί την εμπειρία του ασκώντας κριτική, τόσο για να ενημερώσει τους δυνητικούς επισκέπτες όσο και εσένα τον ίδιο ώστε να διορθώσεις τυχόν προβλήματα και να είσαι σε θέση να τον ικανοποιήσεις ακόμα περισσότερο την επόμενη φορά.